Thursday, February 3, 2011

COKLAT KASIH

Salam cuti-cuti sempena sambutan chinese new year. Penulis tidak ke mana-mana cuti kali ini atas sebab beberapa perkara. Agak merisaukan apabila beberapa negeri di Malaysia mengalami banjir serta di luar negara pula kemelut rusuhan di mesir di mana terdapat ramai penuntut dan pekerja dari Malaysia masih belum dapat dibawa pulang. Semoga musibah-musibah ini berlalu hendaknya.

Premium Mix Chocolates

SIL penulis iaitu Datin Dr. Hartati sekali lagi menempah coklat dari penulis. Kali ini beliau telah menempah coklat premium campuran untuk hadiah pertunangan.


8 Jenis Coklat Campuran
Coklat yang terdapat di dalam set coklat premium adalah coklat susu berinti kacang brazil premium, coklat berinti badam panggang penuh, coklat gelap bercampur coklat putih, coklat perisa epal bercampur coklat gelap serta berinti pistachio panggang, praline stroberi, praline kopi, coklat susu berkismis dan coklat warna bercampur dengan coklat susu serta berinti bertih beras perisa koko.


Set Coklat Premium Campuran

Set coklat premium terdiri dari kotak, campuran coklat 35 biji, riben dan bunga. Memandangkan tema pertunangan adalah biru muda maka penulis telah meletakkan riben dan bunga seperti di atas.

Terimakasih Kak Tati kerana lagi sekali menempah dari kami. Bagi yang berminat, tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 7 hari awal.

No comments:

Post a Comment