Monday, May 24, 2010

Bila Datang Kerajinan

Salam. Kadang-kadang tu bila ada masa lapang dan datang mood rajin maka penulis akan mencuba resipi-resipi baru untuk menambah ilmu dan jenis-jenis produk yang ditawarkan. Bila dah minat tu ada sajalah alasan untuk baking membaking ni. Sebenarnya self satisfaction itu amat dirasai apabila kuih atau sajian yang dihasilkan berjaya, sedap dan dihargai oleh mereka yang merasanya. Kali ini dua produk dihasilkan.

Cheese buttercream Cupcakes


Produk pertama adalah cupcake dengan deco cheese buttercream. Asyik-asyik buttercream biasa saja kali ini kita cuba yang bercheese pula. Tukang rasa pula tentulah ahli keluarga terdekat. Ulasan-sangat disukai oleh penggemar cheese.


Coklat Biskut Oreo

Produk kedua pula coklat oreo luv dan flora. Memang sedap biskut oreo yang disalut coklat ini. Penulis telah memberi beberapa sampel untuk pelanggan yang telah menempah goodies dari kami. Feedback yang diperolehi amat memberangsangkan. Kira beruntung siapa-siapa yang jadi pelanggan waktu itu kerana kami memang akan memberi sampel sekiranya ada stok. Coklat biskut oreo ini boleh diletakkan di dalam clear plastic ataupun kotak individu dan sesuai sabagai doorgift atau untuk diletakkan ke dalam goodie bags untuk majlis harijadi dan sebagainya.

No comments:

Post a Comment