Monday, May 17, 2010

Reunion dan Hari Guru

Sudah seminggu lebih penulis agak kurang sihat. Iyalah kita sihat untuk jangkamasa yang panjang, jadi sakit demam sekali kala pun ada hikmahnya. Alhamdullilah. Namun tugas dan tanggungjawab tetap perlu dilaksanakan. Terimakasih kepada keluarga yang sentiasa memahami dan menyokong.


Coklat Pelbagai Luv Box

Coklat ini penulis buat khas untuk cikgu-cikgu yang telah banyak berjasa sempena Hari Guru yang disambut baru-baru ini. Selalu sangat memberi jambangan bunga jadi apa salahnya hadiah untuk guru ditukar dengan pemberian coklat yang rata-rata disukai ramai. Coklat Luv Box ini juga sesuai sebagai hadiah kepada yang tersayang sempena sambutan harijadi, sambutan Hari Ibu atau Bapa dan sebagainya.


Choc Teddy in a Box
Coklat teddy ini pula dibuat untuk diberikan sabagai hadiah untuk diisi di dalam goodie bag dari penulis. Penulis telah menghadiri reunion sekolah rendah yang diadakan di sebuah kelab sukan di Kampung Bharu dan mereka yang menghadirinya telah diberikan cenderahati kiut dan sedap ini. Ada antara hadirin yang telah lebih 20 tahun tidak berjumpa. Semoga perjumpaan ini mengeratkan kembali silaturrahim antara kami. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment