Sunday, October 24, 2010

COKLAT CINTA...LAGI!!!

Salam sihat. Kebelakangan ini ramai antara kita yang kurang sihat termasuklah penulis dan ahli keluarga penulis. Kesihatan mental dan fizikal amatlah penting. Kalau kita tak sihat, apa-apa pun tak dapat kita lakukan~fikir-fikirkanlah.

On a brighter note, love is in the air!!! Nampaknya musim kenduri-kendara kembali lagi. Baru-baru ini penulis menerima tempahan dari kenalan lama iaitu Puan Nikianis.

Coklat Cinta Ruby & E-one

Kalau tidak silap penulis, sepupu beliau bernikah hujung minggu yang lepas. Pengantin perempuan menempah coklat campuran, 35 biji untuk dibuat hantaran perkahwinan. Pengantin juga meminta disertakan mesej romantis di atas coklat tersebut. Penulis menggunakan kotak bertutup plastik lutsinar dan bahagian bawah kotak keemasan untuk coklat tempahan pasangan pengantin.

Selamat pengantin baru dan semoga Ruby & E-one bahagia ke akhir hayat. Terimakasih kepada Nik kerana menempah dari saya.

Untuk makluman, riben untuk kotak dan kotak mengikut tema/warna boleh disediakan dan bayaran dikenakan adalah berdasarkan pilihan yang dibuat. Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 5 hari sebelum tarikh produk dikehendakki.

No comments:

Post a Comment