Tuesday, April 27, 2010

Fruit N Choco Tarts - Small but yummylicious

My small but yummylicious tarts (kecil tapi mengancam)!!!!

Choco Tart

Tart kiut dengan coklat sebagai inti dan ditabur dengan colour chocolate sprinkles ini merupakan favorite anak perempuan saya. Banyak ini saja yang sempat diambil gambar kerana selebihnya telah dibawa lari oleh beliau dan didepositkan dengan kadar segera ke dalam tummynya. Choco tart ini seringkali digemari oleh kanak-kanak dan sesuai sebagai hidangan ringan di majlis harijadi.






Fruit Tart

Fruit tart ini pula merupakan kegemaran saya. Dengan mudahnya 10 biji dapat saya makan sekali hadap kerana rasanya yang rangup, masam dan manis rata-rata amat memenuhi citarasa saya serta peminat tart yang lain. Buah pic serta stroberi/anggur/kiwi (bergantung ke atas availability) disusun di atas kastad manis yang lembut dan semua ini berada di atas kepingan seperti biskut yang rangup dan enak. Hidangan ini sesuai untuk makanan ringan (finger food) atau dessert selepas makanan utama di majlis-majlis keraian. Ia juga enak dihidang sebagai juadah minum petang bila-bila masa sahaja.

Choco tart dan fruit tart ini dijual pada saiz S dan dicadangkan untuk dimakan pada kadar segera atau disimpan dipetisejuk untuk memastikan kerangupan dan keenakkan tart ini terjamin.

No comments:

Post a Comment