Friday, April 30, 2010

Rezeki Hari Jumaat...

Alhamdullilah. Hari Jumaat yang berkat ini mendatangkan rezeki kepada kami apabila sahabat yang bertugas di UIA, Petaling Jaya, Nazira telah menempah Nasi Arab Maglubah kami untuk seramai 50 orang sebagai juadah makan tengah hari di pejabat beliau.



Nasi Maglubah Kofta Kambing

Nazira telah menempah 20 Nasi Maglubah Ayam, 20 Nasi Kofta Daging dan 10 Nasi Kofta Kambing. Terima kasih banyak-banyak di atas kesudian beliau menempah dari kami. Harap-harap semua di pejabat beliau menikmati juadah tersebut.

Floral Deco Cuppies
Sempena harijadi beliau baru-baru ini, Nazira juga telah menempah buttercream cupcakes deco floral (bunga-bunga) campuran warna pink dan purple untuk beliau dan keluarga nikmati. Hope you and your family like it dear!!!

Chocolate mixes
Nazira juga menempah chocolate mixes - 35 keping yang antaranya ada mengandungi badam, raisin, coffee praline, strawberry praline dan nutty nut di dalamnya, sempena harijadi beliau. Enjoy the chocolates!!!


Fruitty Tart- small but yummilicious
Tak ketinggalan juga fruit tart ditempah untuk jamuan di pejabat beliau. Again, thank you very much Nazira. lain kali boleh order lagi ya!

Alhamdullilah. Rezeki hari Jumaat kami.




No comments:

Post a Comment