Monday, April 26, 2010

Kisah Coklatku

Choc in a box

Coklat dalam gambar diatas saya buat untuk diberi kepada ahli keluarga sempena anak sulung berkhatan. Terdapat 2 wafer coated chocolate dan 2 coklat bentuk bunga, 1 berinti stroberi dan 1 lagi berinti kopi praline. Coklat dalam kotak diatas memang sesuai sabagai hadiah untuk tetamu yang menghadiri majlis ataupun sebagai 'doorgift'.




Nutty Teddy

Coklat bentuk teddybear ini pula amat digemari sebagai hadiah di dalam 'goodie bag' untuk majlis harijadi anak-anak anda. Terdapat cebisan-cebisan badam yang dipanggang enak dalam coklat kompaun ini. (Maaf, gambar agak kurang jelas kerana pantulan cahaya dan ianya diambil dengan camera phone).




Beginilah rupanya nutty teddy ini apabila siap dibungkus dengan plastik dan diikat tali dawai emas diatasnya.


Coklat Hantaran/Hari jadi
Coklat hantaran/harijadi pula terdiri daripada 35 ketul coklat campuran (mixes) - antaranya coklat badam (whole), coklat covered wafer, coklat raisin, coklat inti stroberi dan kopi serta coklat cebisan badam.

Terdapat juga beberapa jenis coklat yang tidak sempat saya masukkan ke dalam blog hari ini. InsyaAllah gambar dan kisah coklat tersebut akan saya kongsi pada masa terdekat nanti. Sekiranya anda ingin menempah coklat-coklat yang ditunjukkan ataupun ada apa-apa soalan berkaitan sila hubungi saya.
  • Untuk makluman, semua produk coklat saya mengandungi kekacang atau surihan kekacang (traces of nuts).

No comments:

Post a Comment