Saturday, June 12, 2010

Cupcakes For The Holidays

Selamat bercuti-cuti kepada yang bercuti dan selamat menonton piala dunia kepada peminat-peminat bolasepak. Nampaknya demam bole sepak telah bermula. Negara mana agaknya akan menjadi juara dan menjulang piala dunia pada kali ini agaknya? Penulis sengaja menyebut piala dunia walaupun catatan hari ini tiada kaitan langsung dengan piala dunia tapi mungkin kerana tempahan cupcakes kali ini dibuat oleh Nazira yang merupakan seorang peminat bolasepak.


Cupcake Hello Kitty & Mickey/Minnie

Nazira telah menempah cupcakes cartoon diatas untuk makan-makan beramai-ramai bersama anak-anaknya dan menurut beliau cupcakes yang ditempah akan dibawa ke terengganu. Nampaknya cupcakes kami akan merantau nun jauh ke ganu kita. Semoga anak-anak Nazira gembira dengan cuppies ditempah oleh mama mereka. Tempahan ini juga merupakan repeat order dari Nazira yang pernah menempah cupcake birthday untuknya sebelum ini.




Cupcake Deco Buttercream


Selain cupcake edible image cartoon, Nazira juga menempah cupcakes deco buttercream untuk dihadiahkan kepada pasangan pengantin baru di terengganu kelak. Beliau meminta dituliskan 'Selamat Pengantin Baru' serta deco floral untuk selebihnya. Hasilnya adalah seperti dalam gambar di atas. Harap Nazira berpuashati dengan deco yang dibuat dan kami mengucapkan tahniah kepada pengantin baru yang akan menerima cuppies ini. Semoga pasangan itu berkekalan ke akhir zaman.

Terima kasih kami ucapkan kepada Nazira di atas repeat order cupcakes ini dan selamat cuti-cuti Malaysia di terengganu!!!

No comments:

Post a Comment