Wednesday, June 9, 2010

Kisah Coklat Lagi

Nampaknya coklat dan perkhawinan/pertunangan tak dapat dipisahkan. Tempahan coklat kali ini dibuat oleh 2 individu berbeza. Tempahan pertama dari Puan Poziah yang telah pernah menempah coklat hantaran juga pada minggu lepas. Untuk tempahan kali ini beliau telah meminta coklat-coklat tersebut diletakkan di dalam kotak berwarna emas kerana warna tema hantaran perkhawinan yang akan dijalankan adalah gold/emas. Menurut empunya badan coklat ini akan dibawa pulang ke kampung bersamanya. Semoga Puan Poziah berpuas hati dengan coklat dari kami dan beliau selamat sampai ke destinasinya.


Coklat Hantaran/Hadiah - 35 pieces (kotak khas perak/emas)



Tempahan kedua datangnya dari Puan Saadah. Penulis tidak sempat bertanya dengan lebih lanjut samada coklat ini juga adalah sebagai hantaran untuk dihadiahkan kepada bakal pengantin atau untuk dinikmati bersama-sama dengan keluarganya. Apapun kami telah meletakkan coklat tempahannya di dalam kotak khas yang menarik berwarna perak. Coklat campuran ini juga seperti yang ditempah oleh Puan Poziah iaitu terdiri dari campuran coklat praline stroberi/coklat ganache/kopi, coklat berbadam, coklat berkismis serta coklat mengandungi kulfi badam.
Terimakasih kepada Puan Poziah dan Puan Saadah di atas kesudian menempah dari kami.
Untuk makluman semua produk coklat kami mengandungi kekacang atau surihan kekacang (all our chocolate product contains nuts or traces of nuts). Untuk menempah produk coklat kami yang homemade, halal serta lazat ini sila hubungi nombor handphone yang tertera di blog ini atau sms/emel kami untuk sebarang pertanyaan mahupun tempahan.


No comments:

Post a Comment