Friday, June 4, 2010

Musim Kenduri Kendara Kembali Lagi

Nampaknya sejak 2,3 minggu yang lepas banyaklah pasangan-pasangan yang bertukar status, dari single mingle ke sorry i dah berpunya. Alhamdullilah, semoga pasangan-pasangan yang melangsungkan perkahwinan/pertunangan pada bulan lepas dan bulan ini bahagia dan berkekalan ke akhir zaman.

Tempahan yang banyak diterima pada musim sebegini semestinya coklat hantaran. Samada untuk pertunangan mahupun perkhawinan.


Choc Mix 35 pieces - Hantaran/Perkhawinan

Kali ini tempahan dibuat oleh Puan Poziah yang ingin membawa pulang ke kampung coklat hantaran tetapi penulis terlupa pula untuk siapa coklat ini. Memandangkan ianya sebagai salah satu hantaran, penulis sengaja menyusun coklat-coklat berbentuk hati seperti tertera di gambar sebagai simbol kasih sayang antara pasangan. Choc mix ini terdiri daripada coklat berbadam, coklat berkismis, coklat praline stroberi, coklat praline kopi dan coklat stroberi dengan kulfi badam.

Terimakasih atas tempahan dan diharap Puan Poziah berpuas hati dengan coklat ini serta Selamat Bertunang/Berkahwin untuk pasangan yang menerima coklat ini, ikhlas dari kami di jommakanlah.blogspot.com.


No comments:

Post a Comment