Wednesday, October 20, 2010

Cuppies Macam Macam Ada..

Salam ceria. N3 hari ini tentulah mengenai cupcakes, dah tajuk pun cuppies macam-macam ada (cmma). Kalau nak tahu apakah cmma tu sila lihat gambar di bawah.

CMMA

Tempohari SIL penulis Dr. Hartati meminta dibuatkan cuppies untuk di bawa ke rumah rakannya sempena jamuan hari raya yang masih diadakan walaupun bulan syawal telah berlalu. Penulis rasa, majlis makan-makan dengan saudara mara dan sahabat handai patut diadakan bila-bila masa sahaja dan bukan sahaja di dalam bulan raya. Ini kerana majlis-majlis sedemikian dapat merapatkan silaturrahim, mengukuhkan talian persaudaraan dan persahabatan.

Berbalik kepada kisah cmma. Kebetulan penulis membuat pelbagai cuppies seperti, cuppies dengan edible image kartun, bebola coklat dan deco flora buttercream untuk dijual di karnival jubli emas SKPJ maka penulis buatkan juga untuk SIL penulis. Untuk makluman cmma hanya dapat dibuat pada masa-masa tertentu sahaja dan tidaklah dibuka untuk tempahan.

Semoga Kak Tati dan rakan-rakannya menyukai cuppies yang penulis buatkan. Bon appetite!!!

2 comments:

  1. salam aida. cantik cc tu. rajin ek.. kpah ni ada angin2. bila angin rajin baru buat.

    ReplyDelete
  2. Salam Kak Pah..saya pun ber'angan' oops ber'angin' orgnya.tapi bila dah tanggungjawab, tengah angin ribut taufan puting beliung pun kena buat gak...apa yg penting? kerjaaaasama..eh bukan...yg penting kena minat gak. saya tak tera sgt...tengok org lain buat...malu gak saya kadang2..deco saya simple2 je..1 day harap saya akan setera mereka2 yg tera itu,huh terlebih sudah pulak saya nih ;-)

    ReplyDelete