Monday, November 29, 2010

Coklat Makan-Makan

Salam ceria. Sudah lama penulis menyimpan cerita ini. Hari ini penulis berasa agak sihat dan bertenaga sedikit setelah lebih seminggu kurang sihat, mungkin kerana terlalu berseronok dan terlalu banyak makan daging semasa raya aidiladha tempoh hari. Maka N3 hari ini mengenai majlis makan-makan bersama teman-teman yang penulis hadiri beberapa hari selepas aidiladha tempohari.

Buah tangan untuk tuan rumah

Penulis telah menghadiri majlis potluck n BBQ yang diadakan di rumah teman yang baik hati iaitu Puan Salamah di Bagan Lalang. Alhamdullilah, amat meriah dan seronok sekali perjumpaan tersebut. Sebagai buah tangan, penulis telah memberi tuan rumah coklat campuran 12 biji. Terimakasih teramat sangat kepada tuan rumah ya kerana sudi menjamu dan melayan karenah teman-teman yang pelbagai ini.


Coklat campuran megamix 1

Untuk teman-teman lain yang hadir bersama keluarga, penulis telah membawa coklat pelbagai jenis untuk dijamu bersama-sama kerana tema majlis adalah potluck. Taklah semua benda perlu disediakan oleh tuan rumahkan.

Coklat campuran megamix 2
Kesemua coklat ini penulis letakkan dalam bekas plastik dan disusun pada 2 lapisan (megamix 1 dan megamix 2). Semoga teman-teman penulis gembira dengan coklat makan-makan yang dibawa oleh penulis.




No comments:

Post a Comment