Saturday, November 13, 2010

Sweet Treats For A Sweet Lady

Salam hujung minggu semua. Apa ya rancangan masing-masing di hujung minggu ini?

N3 kali ini adalah mengenai rakan penulis yang menyambut harijadinya Jumaat lepas. Rakan ini telah lama penulis kenali, sejak zaman persekolahan menengah dahulu lagi. Beliau memang seorang yang peramah, baik hati dan cukup suka membelanja teman-temannya makan sehingga penulis kadangkala susah hati kerana tidak mahu mengambil kesempatan diatas kebaikkan beliau.

Manisan untuk Si Manis

Rakan ini iaitu Datin Raja Azlina seperti penulis amat menggemari coklat, dalam ertikata ringkasnya 'hantu coklatlah'. Maka penulis telah membuat khas untuk beliau pelbagai jenis coklat termasuk campuran dark dan milk chocolates sebagai hadiah harijadinya. Dengar kata coklat penulis akan dibawa merantau nun jauh ke UK, kerana beliau ingin menyambut harijadinya dengan keluarga di sana. Jauh coklat penulis berjalan-jalan nampaknya.


Happy Birthday Raja Dear


Semoga Raja dan keluarga menikmati coklat dari saya ini. Selamat Harijadi Raja, semoga dikuatkan iman, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan tubuh badan dan dikurniakan kebahagiaan dunia akhirat serta sukses dalam perniagaan anda hendaknya.


No comments:

Post a Comment