Monday, November 8, 2010

CUPCAKE KURANG MANIS

Salam penuh keceriaan. Minggu lepas penulis telah menghadiri sebuah majlis yang amat menggumbirakan penulis iaitu majlis perjumpaan sekolah menengah penulis dan jiran sekolah sebelah iaitu ARGS & SSA batch tahun 1987. Majlis tersebut amatlah meriah. Seronok apabila kita dapat berjumpa dengan teman-teman lama dan bertanya khabar serta perkembangan terbaru masing-masing.

Cupcake Kurang Manis ARGS & SSA

Apa kaitan blog ini dan reunion penulis? Ahli jawatan kuasa reunion telah sudi menempah cupcake dari penulis dan permintaan khas mereka adalah ianya hendaklah kurang manis. Maklumlah masing-masing rata-rata telah memasuki umur 40 tahun ini, jadi moto yang patut diamalkan adalah "kurangkan gula dalam makanan/minuman, lebihkan manis dalam senyuman". Thank you very much for the order ya!


Cupcake Sambutan 40 Tahun Kami

Penulis telah mengurangkan kandungan gula dalam adunan kek dan ising buttercream tetapi memastikan kek tetap sedap dan sesuai untuk dijamah beramai-ramai di majlis tersebut.

Cupcake kurang Manis Dalam Kotak Bertingkap
Majlis tersebut memang amat meriah dan dipenuhi dengan gelak ketawa masing-masing membuatkan penulis merasakan diri ini berumur 14 tahun mudanya. "Selamat Harijadi ke 40 untuk teman-teman persekolahan dan semoga panjang umur, murah rezeki, kita dapat berjumpa lagi."
Bagi siapa-siapa yang berminat untuk mendapatkan cupcake kurang manis ini silalah hubungi kami.





No comments:

Post a Comment