Wednesday, December 29, 2010

AUTOBOTS, TRANSFORM N ROLL OUT...CAKE

Salam penuh kepeningan. Kebelakangan ini penulis sering pening-pening kepala, tidak tahan dengan perubahan cuaca yang mendadak ataupun mungkin sistem imun badan penulis juga sudah meningkat tua oopss matang seperti mana 'matangnya' penulis.

Belated Birthday Cake Transformer

Salama yang pernah menempah cupcake dan coklat dari penulis baru-baru ini juga telah menempah kek ini. Kek optimus prime ini adalah kek chocolate moist, buttercream seberat 1 kg.


Pandangan Sisi Kek Transformer

Penulis telah meletakkan beberapa biji kereta coklat serta menampal kepingan coklat kompaun kuning bercorak untuk mencantikkan lagi kek ini. Jangan tersalah faham pulak ya, penulis tidak mengutip batu-batu kerikil tersebut di tepi jalan tetapi batuan tersebut adalah diperbuat dari coklat dan amat sedap rasanya serta cantik sebagai hiasan di kaki kek ini.

Autobots..transform and roll out!!!
Penulis memang menggemari kartun transformer semasa kecil dahulu dan apabila kartun tersebut diolah dan ditukar kepada tayangan wayang penulis adalah salah seorang yang amat gembira dengan perkembangan tersebut.
Terima kasih lagi sekali Salama kerana sudi menempah kek penulis yang biasa-biasa saja ini. Harap si penerima kek berpuashati dengan kek dari kami ini. "Happy Belated Birthday!!!"





No comments:

Post a Comment