Friday, December 24, 2010

KEK BESDAY PRINCESS AIN

Salam Jumaat semua. Hari ini selepas membelek-belek blog penulis yang lama tidak diupdate baru penulis perasan bahawa penulis telah terlupa mengupdate tentang kek harijadi yang telah ditempah oleh SIL untuk princessnya Ain.

Happy 11th. Birthday Princess Ain!!!

Harijadi anak saudara penulis jatuh pada hari sebelum kami sekeluarga pergi bercuti-cuti Malaysia iaitu kira-kira 2 minggu yang lalu maka inilah antara sebabnya N3 ini baru dimasukkan hari ini. Atau mungkinkah sebab umur penulis yang semakin meningkat oops semakin matang maka perkara sebegini boleh terjadi??? Apa-apa pun, untuk harijadi Ain, penulis telah membuat kek lembap coklat (chocolate moist) yang disapu dengan krim mentega dan dideco dengan edible image princess barbie serta kepingan coklat kompaun kuning dan coklat gelap di sisinya.


Butiran Gula Berbentuk Hati dan Kepingan Coklat Kompaun Deco Sisi Kek

"Happy Birthday Ain, dari mak de sekeluarga dan terima kasih Kak Rahmah atas tempahan kek saya yang biasa-biasa saja ini."



2 comments:

  1. Aida..
    nampaknya kerjaseni Aida dah mula bangkit... dah nampak banyak 'produk' yang berjaya Aida hasilkan.. Macam motto sekolah rendah kita
    ' Rajin dan Usaha Tangga Kejayaan...'.
    Go..go.. Mak De..

    ReplyDelete
  2. Mekasih Kak Rahmah. InsyaAllah akan do better in the future. Not as good as other cake decorater but will get there one day *wink*...fighting!!! aiguuuuu....hehehehe

    ReplyDelete