Friday, December 31, 2010

FANCY WEDDING CHOCOLICIOUS CHOCOLATES

Salam pengakhiran tahun 2010. Apa agaknya perancangan semua pada hari ini? Penulis dan keluarga tiada sebarang perancangan khas. Semasa penulis kecil dahulu, ayah penulis suka membawa kami ke taman tasik atau ke mana-mana sahaja untuk melihat pertunjukkan bunga api pada malam sambutan tahun baru.

Complete set : Chocolates + Box + Ribbons

Puan Faezah dari Universiti Islam Antarabangsa telah menempah coklat khas untuk perkahwinan adik beliau.


Maroon Ribbons and Silver Box

Beliau telah meminta kami membuat coklat fancy yang lengkap dengan riben. Bunga dan riben warna maroon telah penulis pilih kerana warna tema perkahwinan adalah maroon.

Mix Premium Chocolates - 35 pieces
Terdapat 8 jenis campuran coklat yang terdiri daripada coklat susu berinti kacang brazil premium disalut dengan foil coklat, coklat susu berinti kacang pistachio yang ditutup dengan coklat perisa epal, coklat susu berinti kacang badam panggang juga disalut dengan foil coklat, coklat gelap yang digabung dengan coklat putih, coklat susu berinti 2 biji kismis, coklat merah jambu digabung dengan coklat gelap serta berinti bertih beras koko serta coklat susu praline berinti stroberi dan praline berinti kopi.
Tulisan dari coklat kompaun kuning juga diletakkan diatas coklat fancy ini. Untuk pengetahuan semua, kami tidak menggunakan bahan pengawet dalam produk kami dan coklat-coklat yang diolah oleh kami dibuat segar dan cuma dibuat berdasarkan tempahan. Produk coklat kami juga mengandungi kekacang atau surihan (traces) bahan kekacang.
Terimakasih atas tempahan ini dan semoga Puan Faezah menyukai coklat khas yang telah kami hasilkan ini.





No comments:

Post a Comment