Monday, January 24, 2011

KEK BESDAY DAN KEK MAKAN MAKAN

Salam Ceria Selasa. N3 hari ini tentunya mengenai kek, tajuk pun dah sah-sah tertera kek besday dan kek makan-makan kan.

Fuad dan Rina dari Cheras telah menempah kek kukus coklat berganache dan sprinkles serta kek harijadi chocolate moist untuk meraikan harijadi anak saudara kesayangan mereka. Bertuah sungguh birthday boy iaitu Omar Yusuf.

Kek Coklat Berganache (Size L)

Kek kukus coklat berganache terdapat dalam 3 saiz iaitu M,L dan XL. Coklat sprinkle berwarna warni ditabur di atas lapisan ganache untuk menyedapkan dan mencantikkan lagi kek kukus yang enak ini. Sesuai untuk dimakan sewaktu petang dengan keluarga ataupun untuk menjamu tetamu yang datang ke rumah.


Bumble Bee Transformer Birthday Cake
Gambar di atas adalah kek coklat moist 1 kg plus plus, yang dideco dengan buttercream dan edible image transformer.

Pandangan Sisi Kek Birthday Transformer
Penulis telah membuat corak berbentuk lambang autobot dari coklat gelap dan kepingan kiub dari coklat putih sebagai deco sisi kek.
Terimakasih daun keladi dari Fuad dan Rina kerana sudi menempah dari kami.
Kek-kek yang penulis buat tidaklah secantik kek yang dijual dikedai-kedai bakeri namun ianya dibuat segar iaitu apabila ada tempahan sahaja dan ia dibuat dengan penuh kasih sayang serta tiada bahan pengawet di dalamnya. Bagi yang ingin menempah kek dari kami silalah hubungi kami. Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 7 days in advance ya.





No comments:

Post a Comment