Saturday, May 1, 2010

Untuk Hubby Tersayang

Kisah hari ini sepatutnya dah lama diupdatekan ke dalam blog ini. Namun, memandangkan terlalu banyak perkara berlaku menyebabkan baru hari ini dapat disiarkan (antara sebabnya adalah penulis agak kelam kabut dan sering terlupa meng'update'kan blog mengikut turutan!)


Say it with cuppies!!!

Tempahan cupcake ini dibuat oleh Shifa (blogger "ntahapehapentah" ) dari UIA, pj, sempena birthday hubbynya yang tersayang. Lupa pulak nak bertanya untuk birthday yang ke berapa. Beliau meminta dibuatkan deco warna merah, biru, pink, putih dan hitam serta tulisan penuh erti seperti di dalam gambar di atas. Harap hubby tersayang Shifa enjoyed the cuppies!

Shifa juga menempah fruit tarts yang comel tapi mengancam tentunya untuk dinikmati bersama yang tersayang dan telah membantu penulis mempelajari sedikit sebanyak mengenai blogging kerana penulis amat tidak arif dalam hal blogging memblogging ini. Beliau telah membuat review yang memberangsangkan mengenai produk-produk yang telah ditempah termasuklah mengenai Nasi Arab Maglubah kami. Pada yang ingin tahu review beliau silalah berkunjung ke blog Shifa ya.Terima kasih banyak-banyak Shifa!

2 comments:

  1. ni review untuk cupcake n fruit tart:
    http://syanaf.blogspot.com/2010/04/cupcake-n-fruit-tart-for-him.html

    ni review untuk nasi arab:
    http://syanaf.blogspot.com/2010/04/nasi-arab.html

    thank u kak!

    ReplyDelete