Wednesday, September 22, 2010

BIRTHDAY CAKE N CUPPIES FOR A PRINCESS

Salam. Alhamdullilah, minggu ini tempahan yang kami terima agak banyak, murah rezeki kami . Terimakasih pada teman-teman yang banyak menyokong dan menempah produk dari kami.

Puan Azlina, iaitu sahabat penulis di UIA ingin menyambut harijadi anak kesayangannya Batrisyia yang ke 7. Beliau telah menempah dari kami 25 biji cupcakes serta sebiji kek harijadi.

Birthday Cuppies

Tema harijadi Batrisyia adalah "PRINCESS". Deco cupcake yang ditempah terdiri dari buttercream warna merah jambu, edible image disney princess serta tulisan dan ros kecil dari buttercream dan ditambah dengan heart shaped coloured sprinkles.


Princess Barbie Cake

Puan Azlina juga telah menempah kek 1 kg, chocolate moist yang dihiasi dengan edible image princess barbie, buttercream mearh jambu, sprinkles dan buah stroberi segar.

Hope you liked the cake and cuppies Azlina and Happy 7th. Birthday for the birthday princess, Batrisyia dari kami di Mikaidamann.

Bagi yang ingin menempah kek atau cupcake sila hubungi kami. Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 5 hari sebelum tarikh produk dikehendakki.

No comments:

Post a Comment