Saturday, September 18, 2010

CUPPIES PERTUNANGAN

Salam hujung minggu semua. Apa agaknya rancangan hujung minggu ini ya? Rasanya ada yang akan berkunjung sanak saudara dan teman-teman. Maklumlah kita masih lagi dalam bulan syawal ini. Tak kurang juga yang memanafaatkan hujung minggu ini dengan meraikan hari-hari istimewa seperti dalam N3 kali ini, iaitu majlis pertunangan.

Cuppies Buttercream dan Sugar Paste (close up)

Tempahan cuppies pertunangan ini dibuat oleh sahabat lama penulis iaitu Puan Salamah yang duduk jauh di Sepang. Sambil mengambil cuppies ini dapatlah penulis beraya dengan beliau. Agak lama juga penulis tidak berjumpa dengannya. Seronok dapat berjumpa dan mengetahui perkembangan terbaru dirinya.


Cuppies Pertunangan- 25 biji

Mengikut Puan Salamah, cuppies ini adalah sempena pertunangan kakaknya pada hari ahad ini. Puan Salamah berhajat membuat 'surprise' untuk kakaknya itu.Sepatutnya terdapat nama kakaknya dan bakap tunangnya di atas cuppies ini tapi atas kesilapan teknikal dan komunikasi tidaklah penulis tuliskan pada cuppies pertunangan ini. "Terima kasih banyak-banyak Sal kerana menempah cuppies saya serta sanggup datang all the way dari Sepang untuk mengambil tempahan dan beraya dengan saya. Harap kakak Sal suka dengan surprise dari u ini."

Kami di mikaidamann juga ingin mengucapkan tahniah dan selamat bertunang untuk kakak Puan Salamah.

No comments:

Post a Comment