Thursday, September 16, 2010

Birthday Treat

Salam Syawal dan Selamat Hari Malaysia!!!

Agak lama penulis tidak meng'update'kan N3 dalam blog ini. Maklumla mood raya masih terasa. Rata-rata sana sini masih ramai yang bercuti raya, kunjung mengunjungi sanak saudara dan sahabat handai. Perkara ini memanglah amat bagus kerana kita dapat merapatkan silaturrahim serta mengetahui perkembangan terbaru orang-orang tersayang.

Chocolicious Choc Birthday

N3 kali ini sepatutnya dimasukkan minggu lepas tapi atas sebab cuti-cuti raya Malaysia baru hari ini dapat penulis updatekan. Beberapa hari sebelum hari raya tahun ini, kakak ipar penulis telah menyambut harijadi beliau yang ke??? (biarlah rahsia!!!). Penulis yang dalam perjalanan pulang ke kampung sempat membuat dan singgah ke rumah beliau untuk memberinya satu kotak coklat birthday treat ala ala surpise gitu. Coklat yang penulis buat terdiri daripada pelbagai jenis seperti coklat praline, coklat kekacang dan tulisan khas di atasnya untuk membuat coklat ini lebih istimewa dan personal.

Gambar yang penulis ambil agak kurang tajam/fokus kerana diambil diwaktu malam dan kurang cahaya agaknya. Bagaimanapun, penulis berharap Kak Rahmah sekeluarga menikmati coklat tersebut. Bon appetite ma cherie!!

No comments:

Post a Comment