Sunday, July 18, 2010

BIRTHDAY CHOCOLATES

Salam. "Say It With Chocolates". Saja penulis menulis tajuk dan komen dalam bahasa inggeris. Sekali sekala penulis juga teringin 'berspeaking' di blog Ini.


Birthday Chocolate (35pcs - mix) dengan ucapan

Kali ini kami telah menghasilkan coklat harijadi sebagai hadiah kepada abang penulis. Coklat kali ini disertakan dengan tulisan ucapan 'HAPPY BIRTHDAY'. Coklat harijadi ini terdiri daripada pelbagai jenis - praline, kekacang, kismis dan sebagainya. Diharap abang Asri dan keluarga menyukai coklat ini. Semoga abang Asri dirahmati dan diberkati Allah, dimurahkan rezeki, dijauhkan dari mala petaka serta dikurniakan kesihatan dan kebahagiaan dunia akhirat.


Chocolates For The One U Love

Pelbagai tulisan dan ucapan boleh ditempah untuk coklat ini contohnya SELAMAT BERTUNANG, I LUV U, TERIMA KASIH dan sebagainya. Bagi yang ingin menempah coklat ini, tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya seminggu dari tarikh produk dikehendakki. Coklat kami adalah homemade serta halal. Untuk makluman semua produk coklat kami mengandungi kekacang atau surihan kekacang (all our chocolate products contain nuts or traces of nuts).



No comments:

Post a Comment