Sunday, July 11, 2010

Kek Birthday Waka Waka

Salam. Semalam penulis sekeluarga menyambut harilahir ayah mertua penulis (fil) yang ke 70. Semoga hidup ayah diberkati, dirahmati Allah, dikurniakan kesihatan tubuh badan serta dimasukkan ke dalam golongan orang-orang yang beriman hendaknya. Harijadi semalam juga diadakan serentak dengan suami adik ipar(sil) penulis. Sil telah menempah kek kukus coklat dan cheese (CNC) dan meminta dimakeupkan kek itu megikut tema bolasepak kerana kebetulan suami sil seorang peminat bola.


Kek CNC Waka-waka yang telah siap dimakeupkan

Semoga suami sil juga diberkati dan dirahmati Allah serta dikurniakan kebahagiaan dunia dan akhirat. Apabila ditanya umur suami sil, beliau pada mulanya mengaku berusia 25 tahun manakala kali kedua ditanya soalan yang sama beliau menjawab baru berusia 5 tahun. Kami disini mengucapkan selamat hari lahir yang ke 35 untuk beliau.


Kek Kukus CNC - sebelum dimakeup

Kek CNC ini mendapat sambutan hangat dimajlis hari jadi tersebut dan amat sedap dimakan setelah disejukkan di dalam petisejuk untuk beberapa jam sebelum dihidang. Terimakasih kepada sil kerana menempah kek ini daripada kami dan kerana merupakan antara regular customer kami. Thank you for your support Salwa.



Mix n Match Choco Oreo

Penulis juga telah membuat choco oreo pelbagai corak - flora, haiwan, bebola dan luv untuk diberikan kepada anak-anak saudara yang hadir di majlis harijadi itu. Choco oreo merupakan biskut oreo yang disalut dengan coklat kompaun diluarnya serta amat sedap dan digemari kanak-kanak serta penggemar coklat. Choco oreo ini terdapat dalam 2 jenis iaitu dibungkus dalam plastik bag atau diletakkan di dalam kotak plastik serta sesuai sebagai doorgift atau dimasukkan ke dalam goodie bag.


Ingin menempah kek CNC atau choco oreo sila hubungi kami ya.

No comments:

Post a Comment