Friday, July 2, 2010

Jualan Jumaat

Ahlan Wa Sahlan. Semalam, hari Jumaat yang berkat kami sekali lagi berniaga di gerai kecil berdekatan Masjid Jamek Sultan Abdul Aziz, Seksyen 3 (Kawasan Melayu), Petaling Jaya. Setiap hari Jumaat sekiranya tiada tempahan ataupun rintangan kami akan menjual Nasi Arab Maglubah yang siap dibungkus beserta dadih pelbagai perisa di sana.

Nasi Arab Kofta Kambing/Daging


Nasi Arab Maglubah Ayam


Nasi Arab Maglubah Siap Dibungkus
Kami menjual nasi arab yang siap dibungkus untuk memudahkan pelanggan membeli untuk dimakan dipejabat atau rumah sebelum atau selepas solat Jumaat. Untuk makluman, kuantiti nasi arab yang dijual pada hari Jumaat adalah terhad - siapa cepat dia dapat. Nasi arab yang dibungkus juga sesuai untuk jamuan dipejabat-pejabat. Kami juga menjual nasi arab loose (di dalam periuk) atas permintaan pelanggan dan menyediakan perkhidmatan penghantaran ke pejabat atau rumah.


Dadih Pelbagai Perisa
Selain nasi arab, kami juga menjual dadih pelbagai perisa. Antara perisa yang ada adalah stroberi, coklat, jagung, anggur dan keladi. Dadih juga sesuai sebagai pencuci mulut di jamuan-jamuan dan kenduri-kendara. Alhamdullilah, semalam jualan kami mendapat sambutan dan agak laris. Jualan berdekatan masjid ini adalah dari pukul 10.00am - 3.00pm (atau sehingga jualan habis dijual).

Bagi yang berminat untuk menempah Nasi Arab Maglubah dan dadih kami ataupun mempunyai sebarang soalan mengenai produk kami sila hubungi nombor telefon yang tertera di blog ini. Terima Kasih.





2 comments:

  1. salam. mesti sedap nasi arab maglubah ni. kakpah tak pernah rasa lagi ni....

    ReplyDelete
  2. wksalam. InsyaAllah sedap Kak Pah, Jumaat esok pun insyaAllah ada menjual depan rumah dekat2 masjid tu. Datangla ke gerai kami dalam pkl 11am onwards ya if nak membeli. Dldm blog ni ada mapnya. Apa2 hal bole call hp kami ya.

    ReplyDelete